Wednesday, 19 August 2009

Kisah tini, rafidah dan celini......

Pasti anda tertanya-tanya apa pula topik yang akan menjadi perbualan untuk rancangan 3R minggu ini kan? Ehh..kenapa muka Tini, Rafidah dan Celina macam sedih je tu? Tertinggal bas ke? Nak pergi mana pula ya? Aduh, susah la kalau kena tinggal bas ni. Nak kena fikir jalan lain pula untuk menuju ke destinasi yang telah dirancangkan. Apa pula la yang di marahkan oleh Rafidah tu..ishh, mesti ada yang tak kena ni. Tengok tu, Celina pula macam terkejut je. Apa yang telah berlaku?

tini

celina

rafidah

saksikan video mereka bertiga semasa di Melaka...
video

HOTEL PURI TEMPAT MEREKA MENGINAP.....!

ADDRESS 118 Jalan Tun Tan Cheng Lock, 75200 Melaka, Malaysia. Tel:(+606)2825588 Fax:(+606)2815588 )

http://www.hotelpuri.com/

Jalan-Jalan Di Jonker walk Melaka.....



















sumber: utusan melayu & http://razaklatif.com/blog/

video